• يکشنبه ٥ شهريور ١٤٠٢-١٠:٢٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٤١١
زهرا شمس‌احسان:

پنجم شهریور، روز ملی کشتی

به نام خدا 
در ابتدا لازم می‌دانم موفقیت تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی جوانان و نوجوانان کشورمان که موجب ثبت رکورد تاریخی برای کشتی کشورمان شد را به ملت ایران و همه اعضاء و کادر فنی تیم ملی و جامعه کشتی تبریک عرض کنم.
در کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم، علی‌رغم اینکه مدیریت شهری رسالت توسعه ورزش همگانی را به عهده دارد، با تصویب موادی در برنامه پنج‌ساله چهارم توسعه شهرداری تهران، حمایت از ورزش قهرمانی و توسعه و ترویج ورزش‌های بومی و محلی را در دستور کار شهرداری تهران قرار داد و با تصویب اعتبارات لازم در این زمینه،  حمایت‌ از قهرمانان، پیشکسوتان و نخبگان ورزشی در تمامی رشته‌ها شده است.
رشته کشتی به عنوان ورزش ملی و مدال‌آورترین رشته در میادین بزرگ بین المللی،  همواره مورد توجه خاص شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری تهران بوده تا با همکاری و تعامل فی مابین سازمان ورزش شهرداری تهران و فدراسیون کشتی،  زمینه رشد و توسعه این رشته فراهم آید. 
در این راستا در سال‌جاری پنج مجموعه ورزشی جهت راه اندازی پایگاه‌های توسعه ورزش کشتی در نظر گرفته شده است تا با تجهیز و بهره‌برداری از این مجموعه‌ها گام موثر و مطلوبی در راستای توسعه و کشف استعدادهای این رشته ورزشی برداشته شود. 
امیدوارم که ملی پوشان عزیز کشورمان در رشته‌های ورزشی به ویژه رشته پر طرفدار و محبوب کشتی موفق و موید باشند و آرزوی سلامتی و توفیق در عرصه ورزشی و زندگی را برای همگی آنان آرزو می‌کنم.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: